Avatar billede wiz4d Nybegynder
28. januar 2007 - 16:32 Der er 2 kommentarer

trådløs adgang aktiv, men kommer ikke på nette?

Jeg har en Belkin router 820.11g, min stationnær computer er tilsluttet denne med kabel og nettet virker fint. Udbyder er Tele2 adsl

Jeg vil gerne have min bærbare på nettet, den har et Netgear kort som viser at der er netforbindelse. Men når jeg pbner explorer vil den ikke visse siden???

Jeg har prøvet alt jeg kan for at oprette internet forbindelse men uden held, hvad kan problemmet være?
Avatar billede nva Praktikant
29. januar 2007 - 07:56 #1
Måske kan du få noget ud af at læse denne artikel http://www.pcworld.dk/art/7200?page=1
Avatar billede wiz4d Nybegynder
29. januar 2007 - 15:53 #2
jeg har været en stor del af dette forum igennem, og set at der er mange ligende problemer men fandt ingen svar som gav pote. Så den artikel har jeg også læst og prøvet at slå kryptering fra, det hjalp desværre heller ik, men tak for linktet :)