Avatar billede johnbr Seniormester
28. januar 2007 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sende lange sms'er

jeg har en Mio a701, som jeg er meget glad for, dog har jeg det problem, at jeg godt kan modtage lange sms'er, men når jeg sender lange sms'er, så får jeg en fejlmelding, og modtageren får kun første afsnit.
Er det noget med opsætningen?. Jeg er TDC kunde
Avatar billede LNG.DK Novice
29. januar 2007 - 18:30 #1
Har selv en HTC TyTN og der er ikke problemer med at sende smser over 160 karakterer, den sender bare 2 eller 3 eller hvor mange der nu kræves.

Løsningen kan være at rom opdatere enheden, du henter filen og vejledningen her: http://www.mio-tech.be/downloads/A701_Danish_R65.exe

Husk at en rom update slette alt bruger installeret indhold på din pda.
Avatar billede johnbr Seniormester
29. januar 2007 - 23:09 #2
Hej
Tak for svaret
jeg har rom opdateret den, dog med den engelske version.???
Avatar billede LNG.DK Novice
30. januar 2007 - 18:09 #3
Burde ikke betyde noget.
Avatar billede johnbr Seniormester
30. januar 2007 - 21:13 #4
så er det jo ikke det, som er løsningen??