Avatar billede yxos Nybegynder
27. januar 2007 - 15:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Messenger konto vil ikke verificeres

Jeg har fået ny mailadresse, og har derfor oprettet mig en ny Live Messenger konto.

Man får så en velkomst mail, samt en verificeringsmail, som indeholder et link man skal klikke på, og så følge anvisningerne for at verificere at ens emailkonto nu osse tilhører en.

Når man logger på Messenger, kommer der så osse en pop-op der siger at man skal verificere sig.

Men uanset hvilken af disse metoder jeg følger, så bliver min nye konto ikke verificeret.

Jeg har gjort det flere gange siden i morges, og oven i købet ventet en times tid i mellem forsøgene for, at hvis nu der var lidt opdateringstid, men lige meget hjælper det.

Alle mine kontakter ser mig stadig som "(email address not verified")

Jeg kører Live Messenger Beta 8.1, men selve verificeringen har da vel for pokker ikke noget med client versionen at gøre.
Eller hvad ?
Avatar billede atdata Nybegynder
27. januar 2007 - 16:51 #1
næe det har noget at gøre med om du har alle sikkerhedsopdateringer til din windows
Avatar billede yxos Nybegynder
27. januar 2007 - 16:58 #2
Ork!  Min XP inst. er helt ny, og med alt hvad den kan trække af opdateringer.

Men nu ser jeg at min konto er blevet verificeret. Det tog kun 8 timer!
Så der var ikke andet i vejen end at Microsoft ikke kører specielt stærkt i deres verifikationsrutiner.