Avatar billede ibwca Nybegynder
27. januar 2007 - 14:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme op nettet

det er underligt
jeg har reinstalleret en compaq presario og kan ikke komme på nettet den reg . når jeg sætter ledningen i med der er en løs på forbindelsen under netværksforbindelser
og der er uandset om jeg sætter et andet kort i så isger den der er en forbindelse men den er begrænset
Avatar billede ibwca Nybegynder
27. januar 2007 - 14:35 #1
undskyld der skal så  "men der er en lås på ikonet med forbindelsen"
Avatar billede ibwca Nybegynder
27. januar 2007 - 14:42 #2
når jeg skriver ipcomfig /all
skriver den at dchp er auto iprouting auto
Avatar billede ibwca Nybegynder
18. marts 2007 - 09:17 #3
nskfjasfkj