Avatar billede pernillepigen Nybegynder
27. januar 2007 - 02:53 Der er 2 kommentarer

bøvl med 4gb sd kort på acer n35

Hej, jeg har købt et 4gb sd kort til min acer n35 pda. nu vil jeg så gerne installere noget på det, sætter jeg kortet i min pc vil den formatere kortet, det gør jeg så, lægger de ting på det som jeg gerne vil bruge på pda´en, men når jeg så sætter det i pda´en vil den formatere det igen????? jeg er ved at blive vandvittig, det kan vel ikke passe at den eneste måde at lægge noget på kortet er at bruge sync kablet?

det gamle 256 mb kort kan både pc og pda læse uden at ville formatere det

Er der nogen der har et godt råd
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2007 - 11:28 #1
problemet er at din pda ikke kan læse så store kort.
Avatar billede LNG.DK Novice
27. januar 2007 - 19:19 #2
Som john siger kan din Acer sikkert ikke læse et 4 GB kort, mange pdaer har en begrænsning på 1 eller 2 GB.

Dog finder der en rom update til n35 som måske gør at din pda kan læse et 4 GB kort. Du finder opdateringen her: ftp://ftp.support.acer-euro.com/handheld/n35/osimage