Avatar billede procept Nybegynder
24. januar 2007 - 02:01 Der er 6 kommentarer

Feedback modtages.

Hej,

Kunne godt bruge lidt feedback til denne side:
http://www.kulturavis.dk
I skal ikke kigge på indhold, men mere på funktioner, layout og hastighed.

Hvad synes i?
Bare kom med alt, det hjælper mig kun videre.

På forhånd tak..
Avatar billede skovge Novice
24. januar 2007 - 08:10 #1
Først og fremmest - jeg synes rigtigt godt om dit design, det er virkelig vellykket - gode afstemte farver og nice grafiske detaljer - super.

Jeg synes du bør kigge på at forbedre flg.:
Højresiden af dit topbanner fremstår meget rodet, pga. de mange elementer, der ikke er allignet til hinanden - prøv evt. at højrejustere datoen i det nuværende felt, flytte log ind op i samme felt (venstrejusteret) og samle boksene i det nederste felt med søg under login - og med søg boksen og kode boksen lavet lige store.

Hastigheden er liiiige i den langsomme ende efter min smag - forsøg evt. at optimere lidt på indholdet og hente vitale sekunder - jeg ville som normal bruger clicke væk fra nogen af siderne inden de har loadet. (4mbit linie)

Kunne godt ønske mig lidt mere padding-left på dit sitemap - men nu er vi nede i petitesser.  :-)

Men ellers - nice work.  :o)
Avatar billede webname Nybegynder
24. januar 2007 - 21:42 #2
Lige en enkelt ting, du burde måske gøre lidt mere ud af din menu til føjre "kanaler". Den passer ikke helt, ind.. bare et eller andet hurtigt default css ting.. Lidt rodet, men ellers kanon flot.. ;-) keep the good work on :-)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
25. januar 2007 - 09:43 #3
Det er en flot Joomla side du der har lavet. thumbs up!
Avatar billede procept Nybegynder
25. januar 2007 - 17:22 #4
Forløbig tak...

Jeg har haft nogle problemer med hastigheden, specielt med Explorer.
Jeg har nu lavet nogle justeringer og håber det er blevet bedre.

Er der nogen der kan give mig feedback på load hastigheden af sitet ?
http://www.kulturavis.dk
Avatar billede skovge Novice
25. januar 2007 - 18:17 #5
hmmm - er stadig lige lovligt langsom i min firefox, selv på 4mbit linie - nåede faktisk at clicke videre fra to af punkterne fordi jeg troede der ikke var noget indhold i dem, da det tog så lang tid at loade.    :-/
Avatar billede webname Nybegynder
25. januar 2007 - 19:17 #6
skovge-> tror der må være noget galt hos dig.. Jeg har en 8 mbit linje her, og der er siden fremme med det samme..

Hastigheden er fin.. ;-)