Avatar billede daffytheduck Nybegynder
22. januar 2007 - 23:13 Der er 5 kommentarer

Nero 6.6.0.19 pludselig meget langsom.

Hejsa til alle og et godt nytår..
Jeg har pludselig fået et "kæmpe" problem når jeg skal brænde en dvd med nero, om det er en VOB eller en ISO er underordnet det tager ca. 50 min. mod tidligere 6 - 8 min. jeg har ikke ændret emner det er verbatin, har ikke opdateret firmware eller andet, hvad kan være gået galt.? Hvis i mangler yderlige oplysninger så spørg endelig.
MVH
Den fortvivlede
Avatar billede atdata Nybegynder
22. januar 2007 - 23:24 #1
prøv at installere en nyere version af firmware på din brænder et andet bud er at du afinstallere dit Nero og gensinstallere det igen
Avatar billede daffytheduck Nybegynder
22. januar 2007 - 23:33 #2
Det lyder umidelbart som en fornuftig løsning, men problemet er det samme om jeg bruger DVDdekrybter eller Alcohl 120 % til brænding.Skulle en opdatering af firmware kunne hjælpe?
Avatar billede nva Praktikant
23. januar 2007 - 11:21 #3
Kig i enhedshåndteringen under IDE ATA/ATAPI Controllere om du kører i PIO mode på nogen af dine IDE kanal. Hvis du gør skal du forsøge at ændre det til UDMA hvis muligt.
Avatar billede daffytheduck Nybegynder
23. januar 2007 - 11:44 #4
Den står til Multi-Word DMA mode 2 ..?
Avatar billede nva Praktikant
23. januar 2007 - 12:52 #5
Det lyder helt ok - det må bare ikke være PIO, da det er det langsommeste.