Avatar billede dbmdata Nybegynder
25. maj 2001 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VIGTIGT! Program til at konvertere MS Works 3.0 filer

Søges: Program til at konvertere MS Works 3.0 filer om til Word format...

Problemstilling:
Jeg sidder her og har lige installeret en ny maskine og kompieret alle de gamle dokumenter over. Det er så nu jeg opdager at Word 2000 ikke kan åbne andet end MS Works 4.0 dokumenter, men de omtalte dokumenter er altså skrevet i Works 3.0

Er der nogen som kender et lille konverterings-program, det skal helst kunne tage alle på een gang, men ellers er det også i orden... Bare det kan læse Works 3.0 format og gemme i Word format
Avatar billede stigc Nybegynder
25. maj 2001 - 16:59 #1
word97 kan sådan her:

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q163/1/48.ASP

måske det også virker for 2000 ?
Avatar billede meistro Nybegynder
25. maj 2001 - 17:01 #2
Du kan bruge konverteringsprogrammerne på office cden.
Avatar billede dbmdata Nybegynder
25. maj 2001 - 17:37 #3
det er selve konverterings-filen der mangler
altså \"WORKS332.CNV\"

der ligger ik så meget ekstra lir på den CD jeg har installeret det fra!

jeg er i gang med at downloade Office 2000 Converter Pack
den burde kunne klare det!
Avatar billede dbmdata Nybegynder
25. maj 2001 - 22:04 #4
jeg hentede MS Converter Pack til Office 2000