Avatar billede jonbdk Nybegynder
22. januar 2007 - 12:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbning af VS projekt og problem med server name (ip)

Jeg har et projekt, som er lavet på en maskine med dens IP.
Efter kompilering, kan jeg sagtens flytte outputtet til en anden maskine og bruge det der, men hvis jeg ønsker at åbne projektet på den anden maskine for at lave en mindre rettelse, får jeg at vide, at filen ikke kan findes både på min "fysiske" adresse og den logiske:
Ex. c:\inetpub\wwwroot\solution.sln og http://127.0.0.1/solution.sln

Kan jeg ændre IP adressen for projektet? Evt. ved at åbne det oprindeligt projekt og lave ny version?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 12:58 #1
du kan højst sandsynlig åbne "project filen" i notepad, og ændre deri. er dog ikke noget jeg kan teste lige nu
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
22. januar 2007 - 12:59 #2
Du skal bare vælge at åbne web site og så file system.
På den måde kan du åbne websitet.
Avatar billede jonbdk Nybegynder
22. januar 2007 - 15:09 #3
Super dr_chaos - smid et svar :)
mcgoat >> tak for tippet - burde have skrevet, at jeg havde forsøgt det :)

/Jon
Avatar billede jonbdk Nybegynder
22. januar 2007 - 15:53 #4
Ok jeg var en anelse hurtig - den åbnede bare den gamle sti ved at anvende dr_chaos metode - da jeg fik fjernet netværksdrevet til den ene solution, fejlede den.
Ved at anvende en kombination - ændre i sln filen og sige åbn, så virkede det. Smid et svar begget to :)
Mange tak for hjælpen
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 15:54 #5
nahh, bare giv dr dem :)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
22. januar 2007 - 17:26 #6
ok  svar :)