Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
22. januar 2007 - 11:43 Der er 1 løsning

Mulighed for at edit i uploadet billeder

Hej

Jeg har købt NetAdvantage for ASP.NET ved http://infragistics.com/ og det virker bare.

Men der er en text editor med i den pakke og den virker selvf. men man kan ikke beskærer et billede som man kan i CuteEditor, mit spm er findes der noget så man kan beskærer og sætte tekst på et billede online som i CuteEditor eller findes der er produkt som CuteEditor hvor man får en bedre service må evt. gerne koste noget.

Krav er bare at det skal virke til Access og MSSQL databaser.
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
27. januar 2007 - 19:24 #1
lukket