Avatar billede black-vise Nybegynder
21. januar 2007 - 22:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Eksternt lydkort

Hej jeg skal bruge et eksternt lydkort til min pc, da der ikke er plads til et godt lydkort inde i selve pcen :( Da der kun er en pci port = bruges til grafikkortet.

KORTET SKAL kunne afspille dolby digital og DTS, og skal have optical udgang så lyden kan smides over på min forstærker som så deler signalet ud i surround sound til højtalerne..

MVh. Black-Vise
Avatar billede joaqin Nybegynder
22. januar 2007 - 08:40 #1
Hej Black_vise

Af Dig ovenstående beskrevet, tror jeg at
Creative Xmod
eksterne lydkort.

kan indfri dine forventninger
Det tilsluttes via en USB port, og skulle ifølge mine oplysninger være nemt at arbejde med..

Du skal regne med ca 599,- Dkr
Nærmeste forhandler 48 16 84 00

www.creative.com

mvh
Joaqin
Avatar billede dancemaniac Nybegynder
22. januar 2007 - 17:48 #2
Altså på http://www.aage.dk/ kan du finde en masse rigtig kvalitets lydkort.. Siden er egentlig til musik prodicenter, men kan jo også sagtens benyttes af private... Find et derinde = Computer -> Lydkort ..
Avatar billede black-vise Nybegynder
19. februar 2007 - 20:41 #3
ok ligger du et svar joagin?
Avatar billede joaqin Nybegynder
20. februar 2007 - 09:40 #4
Hej Hej Black_vise
Glæder mig Du kunne bruge ovenstående til noget!!

Mvh
Joaqin
Avatar billede venturer Nybegynder
20. februar 2007 - 09:42 #5
Så snart lydkortet har en digital udgang så er det kun op til forstærkeren og dit program om du kan høre DTS og/eller Dolby Digital. Så der skulle være en del at vælge mellem :)