Avatar billede casperl Nybegynder
21. januar 2007 - 13:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Phpbb2 hjælp til at fixe nedbrudt forum

Hej,

www.forum.bestaahh.dk

Efter et nedbrud hos UnoEuro, har mit forum ikke virket jeg får fejlen:

phpBB : Critical Error

Error doing DB query userdata row fetch

DEBUG MODE

SQL Error : 1146 Table 'bestaahh_dk_db.phpbb_users' doesn't exist

SELECT * FROM phpbb_users WHERE user_id = -1

Line : 141
File : sessions.php

--------------------------------------

Jeg kan ikke selv finde ud af ovenstående, er der nogen der kan hjælpe med det, jeg er villig til at betale for det.

Jeg har min database med indlæg intakt, men databasen med users er forsvundet. jeg ønsker at bevare alle indlæg, ligge en gammel version af users op jeg har i en phpbb2 backup tekstfil, og assigne resten af indlæggene til en "dummy"-user.

Er det muligt, og kan nogen udføre det for mig?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
21. januar 2007 - 14:06 #1
Jeg kan prøve at hjælpe dig.

Kan du ikke kontakte mig per e-mail (mail[a]dota-allstars.dk) eller msn (mikstor@hotmail.com)? Så kan jeg lige se på det
Avatar billede mstorgaard Praktikant
21. januar 2007 - 16:41 #2
Opgaven er løst :)