Avatar billede hyperactive Nybegynder
20. januar 2007 - 23:13 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Visual Studio 2005 - hvor bliver projekt dll'en af?

I VS 2003 blev der oprettet en dll der hed projektnavn.dll i bin mappen... Hvad sker der lige i VS 2005... Jeg sidder nemlig med et problem... Sitet virker perfekt lokalt, men ikke når jeg uploader den på en ekstern webserver...
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. januar 2007 - 23:15 #1
i asp.net 2.0 dannes der ikke nødvendigvis dll filer.
Hvilken en fejl får du ?
Har du et class library eller er det bare sitet med class filer og codebehinds ? s
Avatar billede arne_v Ekspert
20. januar 2007 - 23:15 #2
kører serveren ASP.NET 2.0 eller 1.1 ?
Avatar billede hyperactive Nybegynder
20. januar 2007 - 23:18 #3
dr chaos... Det er bare sitet med class filer og cb...

arne... Serveren kører 2.0
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. januar 2007 - 23:18 #4
VS2005: Vælge "publish...." og kopier den dannede mappe til webserveren.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. januar 2007 - 23:19 #5
Så kommer der ikke nogen dll.
Hvilken en fejl får du ?
Avatar billede hyperactive Nybegynder
20. januar 2007 - 23:21 #6
Jeg får ingen fejl.... Eller.... www.easyads.dk - men custom errors er sat til off i web.config.... Det undrer mig lidt
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. januar 2007 - 23:24 #7
har du selv adgang til serveren?
prøv evt bare at lægge en tom aspx side op for at se om du kan se den.
Mit umiddelbare bud er at dit websted måske ikke er sat op til at køre 2.0.
Selv om serveren måske kører det.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
20. januar 2007 - 23:24 #8
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
Avatar billede hyperactive Nybegynder
20. januar 2007 - 23:26 #9
Prøver lige en tom side.... brb
Avatar billede hyperactive Nybegynder
20. januar 2007 - 23:32 #10
Nu har jeg lavet en ganske almindelig tom side... Valgt Publish website og uploadet indholdet af denne mappe til webserveren... samme problem
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. januar 2007 - 23:38 #11
så er de aktuelle websted ikke sat op til asp.net 2.0 eller brugeren aspnet eller networkservice mangler rettigheder til mappen.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
20. januar 2007 - 23:43 #12
Præcis, hvad jeg havde på fornemmelsen, selvom supporteren på webhotellet påstår det modsatte
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. januar 2007 - 23:46 #13
tro mig du er ikke den eneste med det problem.
Det var også derfor at arne spurgte om det :)
Avatar billede hyperactive Nybegynder
20. januar 2007 - 23:53 #14
Kender i så et pålideligt webhotel, der kører 2.0
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. januar 2007 - 23:56 #15
Der er massere. Men du skal bare slå din support lidt i hovedet. så de får sat lortet rigtigt op.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
20. januar 2007 - 23:59 #16
Det prøver jeg.... Hvis i smider svar deler jeg pointene mellem jer som tak for jeres tid!
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
21. januar 2007 - 00:07 #17
svar :)
Avatar billede arne_v Ekspert
21. januar 2007 - 00:10 #18
.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. januar 2007 - 00:20 #19
Jeg har ikke prøvet den, men lyder rigtigt:
  http://www.codeguru.com/csharp/.net/net_asp/miscellaneous/print.php/c10879/
Se efter
  FrameworkVersion.zip - Sample ASP.NET page which prints CLR version at runtime
Men husk lige at der ikke skal ligge andet i kataloget, der ville kunne give fejl
Avatar billede arne_v Ekspert
21. januar 2007 - 00:35 #20
:-)

Jeg kan ikke leverer en hel web side med en downloadable ZIP fil, men en .aspx med
en linie:

<%=Environment.Version%>

kan gøre det.