Avatar billede testing Nybegynder
17. januar 2007 - 23:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Statistik i C#

Hej

Er der nogle der ved om man kan kode en slags counter der holder står på unikke hits, samt hvilke sider der oftest bliver besøgt på sin hjemmeside.?

Sprog c#
Avatar billede kalp Novice
17. januar 2007 - 23:26 #1
http://www.15seconds.com/issue/021119.htm

uden at forklare den... der er det meste af det du vil have og meget mere.. koden kan downloades.

IP adresse kan desuden hentes sådan her.

string sIPAddress = "";

sIPAddress = Request.ServerVariables("HTTP_X_FORWARDED_FOR")
if(sIPAddress == "")
sIPAddress = Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")

koden tjekker efter IP adressen 2 steder.. findes den ikke i den første så tjekker den i den anden.
Avatar billede testing Nybegynder
20. januar 2007 - 17:58 #2
ok tak
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2007 - 18:05 #3
hej testing.
jeg kan se du kun har fået lukket et af dine tidligere spørgsmål.

du lukker et spørgsmål ved at trykke på mit navn omkring nederst i venstre hjørne i den lille boks.

Det er med til at sikre at folk fortsat har lyst til at hjælpe dig med dine fremtidige spørgsmål
Avatar billede testing Nybegynder
20. januar 2007 - 18:11 #4
´Hvag gør man så når det felt ikke er der? hvordan lukker man så tråden?
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2007 - 18:44 #5
Det er fordi der ikke er blevet lagt et "svar" i den pågældene tråd... når man har skrevet et indlæg kan man vælge om det skal være et svar eller en kommentar:)

hvis du har spørgsmål uden et brugbart indlæg i så kan du selv lægge et svar og så kan du bagefter markere dit navn i den boks og vælge accepter.

hvis er er brugbare indlæg så skal du bede den eller de personer der har hjulpet dig med at lægge et svar... du kan nemlig godt fordele points over flere brugere hvis du markere flere navne:)