Avatar billede ole-rahbek Nybegynder
16. januar 2007 - 23:09 Der er 2 kommentarer

Driver til WD My Book ekstern harddisk

Kære Eksperter.

Jeg har fået et stort problem med min nyindkøbte eksterne harddisk. Efter et par dages brug, uden problemer, vil min PC (Windows XP home) pludselig ikke længere genkende harddisken.
Den var nem at indstallere, plug and play, men jeg kan ikke lokalisere en driver noget sted på nettet. (heller ikke på producentdens hjemmeside: support.wdc.com)

Jeg ville være mere end taknemmelig hvis nogen kan hjælpe mig med dette problem?

Med venlig hilsen
Ole Rahbek, Århus.
Avatar billede prebas Nybegynder
18. januar 2007 - 08:32 #1
det må være hdd det er galt med... har du prøvet at sætte den til en anden maskine
Avatar billede ole-rahbek Nybegynder
29. december 2007 - 14:47 #2
Harddisken var deffekt, jeg har fået en ny!