Avatar billede wandaxp Praktikant
15. januar 2007 - 23:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ikke mere plads til heap

Hej :-)

Jeg har en gammel DOS concorde som køre på en windows 98 maskine, men dette er også selvom man booter fra en hvilken som helst dos diskette og går ind i concorde, så kommer den med denne fejl i et lille rødt vindue (Kun når man forsøger at køre) "Bogfør kassekladde" :

INTERN FEJL: Program=1 Menu=1 Valg=5 Sted=0D77:0F39
Fejltype...: 0 = Kørselsfejl
Fejl-nr....: 203 = ikke mere plads til heap
Start Concorde igen

Det sidste hjælper så ikke men giver bare samme fejl.
Hvordan kan man løse dette og hvad er den heap den skiver om?
Avatar billede wandaxp Praktikant
16. januar 2007 - 23:58 #1
Er der ingen der bare har en ide om hvad det kan være?
Avatar billede wandaxp Praktikant
17. januar 2007 - 23:48 #2
Og hvis jeg aktiver alle linier eller bare flere så får jeg fejlen "Der er ikke hukommelse nok"
Hvad kan der være galt, er det nogle filer det er gået galt med eller hvad kan det være?

HJJJÆÆÆÆÆLLLLLPPPPP
Avatar billede flizzy43 Nybegynder
08. februar 2007 - 13:56 #3
Som det ser ud for mig kunne det være en gammel C4 du har i brug og hvis jeg har ret i det kunne det evt. betyde at du benytter multi.exe i stedet for multie.exe
Avatar billede wandaxp Praktikant
04. marts 2007 - 23:38 #4
Jeg droppede det igen men kom med et svar og du får pointene...
Avatar billede flizzy43 Nybegynder
05. marts 2007 - 08:50 #5
Det er helt OK - behold du bare dine point :-) ked af hvis det ikke var det :-)
Avatar billede flizzy43 Nybegynder
18. marts 2007 - 21:17 #6
:-)