Avatar billede Famme85 Novice
12. januar 2007 - 13:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows skal styre mit trådløse netværk

Jeg har et problem med min nye bærbar fra Dell. Jeg har på mine andre computere windows til styre det trådløse netværk, som det oftest er, men på denne nye pc er det et program ved navn
"Intel PROSet/Wireless" - Dette program volder mig store problemer og jeg vil meget gerne have windows til at styre netværket som det normalt er. Jeg har prøvet følgende UDEN held:
Netværksforbindelser -> Trådløs netværksforbindelse -> Skift indstillinger for denne forbindelse -> ?
? = På mine andre PC'er er der 3 faneblade: "Generalt", "Trådløs" og "Avanceret" - Men på denne computer mange "Trådløs".
Normalt kan man nemlig under "trådløs" vælge at Windows skal konfigurer mit netværk, men dette er som sagt ikke muligt.

En der kender løsningen på dette problem? Jeg sidder standby, så jeg er svare på evt. spørgsmål.

På forhånd tak
Avatar billede Famme85 Novice
12. januar 2007 - 13:55 #1
Rettelse:
? = På mine andre PC'er er der 3 faneblade: "Generalt", "Trådløs" og "Avanceret" - Men på denne computer MANGLER "Trådløs".
Avatar billede Famme85 Novice
12. januar 2007 - 13:57 #2
Den løsning jeg selv har prøvet fandt jeg på Microsoft's hjemmeside: http://support.microsoft.com/kb/871122
Avatar billede robotten Praktikant
12. januar 2007 - 14:19 #3
Afinstaller Proset/Wireless programmet. Det er ikke altid lige godt til alle formål.
Avatar billede anazonda Nybegynder
12. januar 2007 - 14:22 #4
Ofte holder det alternative program selv på rettighederne til at styre det så du finder sansynligvis en Checkboks et eller andet sted i programmet der hedder noget med "Let this program manage your wireless connection" (hedder den ved mig men det er ikke intl)
Avatar billede Famme85 Novice
12. januar 2007 - 14:51 #5
Fandt ud af det...
Under indstillingerne for Intel PROSet/Wireless kunne man selv vælge om programmet eller Windows skulle styre netværket. Ret simpelt. Jeg skulle bare have kigget det rigtige sted fra start!
Avatar billede robotten Praktikant
16. januar 2007 - 13:30 #6
Super. Lukker du igen?
Lig et svar, og accepter det selv.
Avatar billede Famme85 Novice
16. januar 2007 - 14:28 #7
Det havde jeg vist glemt