Avatar billede birddog Nybegynder
11. januar 2007 - 22:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skrivning til extern HD Tilsluttet en ASUS WL-500gPremium

Hej kloge hoveder
Som spørgsmålet indikere, så har jeg købt mig en ASUS-500gPremium router. Mest fordi det var muligt at tilslutte en extern harddisk.

Jeg er klar over at man kan flashe denne model med noget helt andet og uofficielt firmware, så den vil kunne meget mere, men det har jeg ikke prøvet endnu.

Jeg har opdatet til den nyeste asus firmware på asus side.
Og jeg har tilsluttet min extern HD, til routeren. Og jeg kan sagtens komme ind og se den enten ved at skrive
\\192.168.1.1 (routerns IP) men jeg kan simpelt hen ikke få lov til at skrive til den. Har været inde i routeren, og sige at guest brugere skal have skriverettigerheder, men gør intet.
Har lavet en brugere også inde i routeren med skriverettigheder, men med samme resultat.
Har enda prøvet via ftp også, men giver det samme.

Så min spørgsmål er, Er der nogen af jer der har denne model der ved hvordan man kan komme til at skrive til den eksterne HD?
Og vil det hjælpe hvis jeg skiftede til en af de alternative firmwares?
Avatar billede birddog Nybegynder
19. maj 2007 - 10:22 #1
Vil bare lige sige, at jeg stadig ikke har fået det løst, desværre.
Avatar billede birddog Nybegynder
15. maj 2008 - 20:50 #2
rydder op i gamle spørgsmål