Avatar billede anazonda Nybegynder
10. januar 2007 - 17:31 Der er 3 kommentarer

Login Script! Har brug for hjælp!

Halløj. Jeg har virkelig brug for hjælp her!

Jeg er helt ny i php og skal have lavet et login script med username og password (adgang via form el ligende.)

databasen er MySQL og hedder test_db.

hvis en af jer kunne give mig lidt råd og vejledning ville det være rart.
Avatar billede lassemelbye Nybegynder
10. januar 2007 - 18:07 #1
Jeg anbefaler dig at lære noget om sessions, som er overførelse af værdier på tværs af sider
Avatar billede zynzz Praktikant
10. januar 2007 - 18:27 #2
ja det er nok en meget god ide at lære noget om sessions, men du kunne jo evt. se om der var nogle artikler her på eksperten.dk, jeg har fundet den første og den "bedste":

http://www.eksperten.dk/artikler/669
Avatar billede anazonda Nybegynder
11. januar 2007 - 15:24 #3
Faktisk opgav jeg at læse artikler her på eksperten, for et stykke tid siden fordi jeg føler at de stort set kun henvender sig til erfarene/kendte brugere.

Men jeg prøver da lige