Avatar billede getalife Nybegynder
23. november 1999 - 14:32 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Opkobling ?

Hej
Var det ikke en ide at lave en kategori der hedder Opkobling og omhandler problemer med opkobling til internettet ?
Opkoblings-relaterede spørgsmål ender som det er nu i "Eksperten - Spørgsmål ".

Getalife
Avatar billede spacey Nybegynder
23. november 1999 - 14:36 #1
cool ide.
Avatar billede winkill Nybegynder
23. november 1999 - 14:39 #2
Kewl ide.

Der er materiale nok til en Dial-up Networking/Netværk via Modem kattegori.
Avatar billede hirtshals Nybegynder
23. november 1999 - 14:53 #3
Ja det ville være dejligt, så var det trods alt et sted man kunne komme af med sine frustrationer, når nu den ellers så tidligere glimrende internet udbyder get2net, 2 gange  på 4 mdr, sletter ens brugernavn og password, og beklager skam dybt når man ringer der inde, men en forklaring kan de ikke give, kun bede om at vente tålmodigt på et nut brugernavn / password med SnailMail
Avatar billede getalife Nybegynder
23. november 1999 - 15:02 #4
hirtshals >
Tjaeh... det varierer fra ISP til ISP...
Avatar billede dar Nybegynder
23. november 1999 - 16:43 #5
JA
Avatar billede winkill Nybegynder
23. november 1999 - 16:45 #6
Yeps
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. november 1999 - 19:15 #7
hmm kunne vi nu ikke bare nøjes med netværk generelt?
Avatar billede winkill Nybegynder
23. november 1999 - 19:21 #8
Cyberesben >> Opsætning af netværk er én ting, opsætning af modem, ledninger mv. er noget helt andet.
Selvfølgeligt er netværk stadigt netværk selvom det går gennem et modem, men det er yderst sjældent at LAN forbindelsen ryger pga. støj - set i forhold til modem forbindelsen.

Desuden er det jo kun os eksperter der ved at netværk er det samme uanset om det kører gennem et kabel, et modem, en radio eller en sattelit.

Anyway, jeg har ISDN, what do I care?! Jo, måske der kunne være plads til spørgsmål om router opsætning ved siden af alle modem spørgsmålene.

Jeg syntes at der mangler en Internet opkoblings kattegori.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. november 1999 - 19:54 #9
JA! Router opsætning.... Har en router, men kan ikke få den til at virke !
Avatar billede gorba Nybegynder
23. november 1999 - 23:21 #10
eller
rute 118!!!
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 09:00 #11
Hvad med at lave en kategori, hvor man giver gode räd om internet udbydere ? Om dem der er billigst, dem man ikke skal välge osv....
Avatar billede winkill Nybegynder
24. november 1999 - 17:55 #12
Det kommer vel helt af sig selv under en Internet Opkoblings kategori... ;)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. november 1999 - 18:38 #13
hvad med bare at kalde den Internet og lægge den under Netværk?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 22:57 #14
Har man en ordenlig internetudbyder kan man også hente gratis hjælp der ;o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. november 1999 - 23:57 #15
det fatter folk bare ikke
Avatar billede admin Novice
25. november 1999 - 15:04 #16
done :)
Avatar billede getalife Nybegynder
25. november 1999 - 15:09 #17
Perfekt !!
Avatar billede winkill Nybegynder
25. november 1999 - 19:43 #18
Great *klapper i mine små hænder*
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. november 1999 - 20:37 #19
jeg er bange for at vi kommer til at drukne i små kategorier
Avatar billede getalife Nybegynder
25. november 1999 - 20:43 #20
Der er 69 kategorier nu...hvilket efter min smag ikke er for mange.... man behøves jo ikke svare i alle sammen..
Avatar billede getalife Nybegynder
26. november 1999 - 13:30 #21
Kunne man ikke kalde den for "Internet opkobling" istedet ??
Der er ikke mange der gætter at det er det det omhandler... (Woah.. kryptisk)
Avatar billede admin Novice
26. november 1999 - 13:44 #22
jo da :)