Avatar billede frederik_58 Nybegynder
07. januar 2007 - 03:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player åbner ikke

Heey

når jeg prøver og åbne Windows Media Player så sker der iik en ski'
det roder ikke engang rundt inde i Joblisten og jeg har ingen firewall eller sådan der skulle blockke det ?
Avatar billede Beach Mester
07. januar 2007 - 03:18 #1
Har du prøvet at afinstallere MP og derefter installere "dyret" igen?
Det plejer at fikse sådanne problermer:-)

//Beach
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2007 - 11:19 #2
Eller gendan til før problemet opstod
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
07. januar 2007 - 12:17 #3
Beach> har geninstalleret det MANGE gange uden det har virket

John> har slået det fra pga. det har jeg fået afvide er bedst når man skal virus scanne
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2007 - 12:33 #4
Samtlige virusscannere på markedet idag, kan fjerne virus fra system_restore - så det er en dårlig ide :)
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
13. januar 2007 - 13:05 #5
okey vidste jeg ik :O
men har formatret windows nu og nu virker det så det er fint
men John ind som svar ;)
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
04. februar 2007 - 19:48 #6
Ingen ind som svar ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2007 - 19:54 #7
kan ikke svare...