Avatar billede miniaturezeus Nybegynder
04. januar 2007 - 23:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

K: motoRAZR v3

Kæresten skal have ny mobil, og valget er faldet på en brugt V3 el. V3i, da der jo lige er kommet en efterfølger på gaden (k1) skal prisen være maks 500pp inkl. fragt! (altså ~450pp i sælgers lomme)
Den skal være i god stand og ikke være simlåst. Der skal medfølge kvitteringer for at den ikke er varm! org. emba lige meget :)

Andre telefoner har også relevans, bare de opfylder følgene krav:
* maks 500pp incl. fragt
* klap telefon / clamshell (ikke slide som D600)
* Bluetooth
* XVGA Kamera

Hurtig handel foretrækkes. Kan evt. byttes med en noget slidt og gammel Samsung E700 (værdi 100kr maks)

postet på newz.dk & macnyt.dk også
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2007 - 23:25 #1
K: motoRAZR v3 ???

Købes?

Tjek div. online auktioner eller mobilpriser.dk

Køb og salg via eksperten er ikke tilladt?
Avatar billede miniaturezeus Nybegynder
05. januar 2007 - 08:12 #2
john stigers
sry er ny på eksperten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2007 - 08:35 #3
Helt ok ;)
Avatar billede miniaturezeus Nybegynder
07. januar 2007 - 18:20 #4
lukker tråden.
kan kontaktes på miniature.zeus at gmail.com hvis overstående har nogen interesse.

/Daniel
Avatar billede miniaturezeus Nybegynder
07. januar 2007 - 18:20 #5
lukker...