Avatar billede linnemann Nybegynder
04. januar 2007 - 14:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med ekstra skærm på HP Pavilion

Jeg har en bærbare en HP Pavilion med et Geforce GO 7600 grafikkort og jeg har haft en ekstra skærm tilsluttet. Ekstra skærmen er en Samsung SyncMaster 940BW.

Efter min søn har haft kørt et gammelt spil på min computer virker skærmen på den bærbare ikke mere. Der vises kun billede på ekstraskærmen.

Er der nogle der har nogle gode råd og forslag. Jeg har afinstalleret driveren til Samsung skærmen.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. januar 2007 - 14:38 #1
tryk på FN tasten pg den knap til omskiftning af intern / extern skærm, hjælper det ikke kan din interne skærm sagtens være defekt
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
04. januar 2007 - 15:35 #2
pøv at højreklikke på skrivebordet -> egenskaber -> under egenskaber for skærm vælg fanen indstillinger

hvis den enen skærm er nedtonet højreklik på den og vælg vedhæft. -> klik på indetificer  for at finde ud af hvilket nr din hp skærm har. klik på den skærm og sæt et flueben i at det er den primære skærm -> klik andvend og ok :)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. januar 2007 - 15:50 #3
det ændrer bare ikke på det manglende billede ved opstart.
Avatar billede linnemann Nybegynder
04. januar 2007 - 15:53 #4
Har prøvet det, det virker desværre ikke.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. januar 2007 - 15:55 #5
har du prøvet begge dele eller ?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
04. januar 2007 - 15:55 #6
heller ikke med FN + F4 (hvis jeg ikke husker galt?) :)
Avatar billede linnemann Nybegynder
04. januar 2007 - 16:00 #7
FN+F4 er helt rigtigt og det hjælper ikke at pille under egenskaber
Avatar billede linnemann Nybegynder
04. januar 2007 - 16:01 #8
Jeg er ved at være lidt desparat. Jeg syndes jeg har forsøgt alt.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
04. januar 2007 - 16:03 #9
hmm. det lyder mærkeligt. mig bekendt kan et gammelt spil ikke få en skærm til bare at futtte af.

har du tjekket om der er gået kuk i nvidias indstillinger? :)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. januar 2007 - 16:05 #10
skærmen er bare gået død, det sker ;)
Avatar billede linnemann Nybegynder
04. januar 2007 - 16:10 #11
skærmen er ikke 100% sort, den er som om hvis man sætter sin screen saver til blank. Så det virker som om at den bare ikke får et signal
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. januar 2007 - 16:14 #12
defekt inverter print, eller backlight, skærmen er dog defekt ligemeget hvad.