Avatar billede mikkel. Nybegynder
02. januar 2007 - 15:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

smart switch mellem 2 skærme?

Hey eksperter.
Jeg skifter dagligt mellem normal computer monitor og TV, der begge tilkobles min computer via VGA kabel. Det er ret besværligt altid at skulle om bag computeren og hive det ene stik ud og derefter tilkoble det andet, så jeg tænkte om man kunne få en form for omskifter, hvor begge kabler var tilkoblet og jeg derfra lettere kunne skifte mellem skærmene??

Såfremt nogen har set sådan en eller har andre gode ideer tilfalder der jer 200 points :)
Avatar billede mikkel. Nybegynder
02. januar 2007 - 16:02 #2
Hmm der står godt nok ikke meget i beskrivelsen, men den virker vel ganske fin. Jeg ser lige om der kommer andre forslag, men den virker da glimrende.
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. januar 2007 - 16:04 #3
Den virker udmærket.
Avatar billede mikkel. Nybegynder
02. januar 2007 - 16:09 #4
Kan man få den i mindre udgave.. har jo egentligt kun brug for skift mellem 2 skærme.
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
02. januar 2007 - 16:19 #5
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=213904

Ellers køb et SVGA kabel hvis dit grafikkort understøtter det :)
Avatar billede mikkel. Nybegynder
02. januar 2007 - 16:34 #6
puha den er jo dyr. Så er jeg nok lidt mere til den første der koster 150kr.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2007 - 17:18 #7
har dit grafikkort ikke 2 udgange..vga og dvi.?
hvis, så kan få en konverter,.-> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=238740

også investere i et kabel.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2007 - 17:21 #8
Avatar billede mikkel. Nybegynder
02. januar 2007 - 17:24 #9
Nej mit grafikkort har kun 1 udgang - VGA.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2007 - 17:33 #10
okay..O/
mener også man kan få en vga splitter.. men så vises det samme på begge skærme.
Avatar billede mikkel. Nybegynder
02. januar 2007 - 18:11 #11
Nu har jeg bestilt en switch box magen til den du linkede til peet49, blot med 2 vga indgange i stedet for 4. Den er bestilt fra Tyskland hvor den kostede 5 euro med gratis fragt, så det var da en billig løsning.

Tak for de mange hurtige svar. Peet49 du får de 200 points.
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. januar 2007 - 18:17 #12
Takker for point- tror nu ikke, du får gratis fragt uden for Tyskland.
Avatar billede mikkel. Nybegynder
02. januar 2007 - 18:35 #13
Hmm de har ikke charged noget selvom jeg har valgt Danmark... Så skal de da sende mig en ekstraregning? Har betalt via paypal.
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. januar 2007 - 19:24 #14
Har prøvet det er par gange, godt nok med visa, hvor der blev trykket temmelig meget til fragt. Vi kan jo kun håbe, at det ikke sker for dig.