Avatar billede winkill Nybegynder
23. november 1999 - 01:14 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ekspert chat...

Hvad med at oprette et Eksperten.dk/chat thingy hvor geniale nørder og digitale natteravne kunne mødes og udveksle viden, diskuterer mv.?

- Evt. med mulighed for at samle lidt op på resultaterne af diskutionerne og samle de ideer mv. som folket når frem til??
Avatar billede bjarte Nybegynder
23. november 1999 - 10:55 #1
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7370

kasnkje gjert kan hjelpe med å lage en kanal for ekspertenbrukere på irc..
#eksperten på irc.homelien.no eller noe?????? Kanskje en dansk server?

men ellers er ekspertenchat bra....
ville "bodd der inne"
Avatar billede admin Novice
23. november 1999 - 11:53 #2
Problemet er bare at de guldkorn der kommer frem der, ikke kan bruges af andre end dem der chatter.
Avatar billede bjarte Nybegynder
24. november 1999 - 09:40 #3
logg er jo noe.. så kan en søke i loggen???
Avatar billede winkill Nybegynder
25. november 1999 - 20:22 #4
Guldkorn fra Bjarte :)
Avatar billede bjarte Nybegynder
25. november 1999 - 20:28 #5
hehe