Avatar billede trp79 Nybegynder
24. december 2006 - 16:36 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Eclipse - hvilke genvejs-taster benytter du?

Hejsa
Jeg har før arbejdet i IDEA og JDEV, men er nu gået over til Eclipse.

Så jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke genvejstaster, som du bruger i Eclipse (og hvad genvejen er til).

Jeg håber naturligvis på en hel stak - derfor de "mange" point.

På forhånd tak, og god jul
Torben
Avatar billede arne_v Ekspert
24. december 2006 - 16:58 #1
jeg bruger slet ikke genvejs taster (bortset fra standard CTRL/A,C,V,X)

brug højre kliks kontekst menuer

de er ret omfattende i Eclipse !
Avatar billede trp79 Nybegynder
24. december 2006 - 17:05 #2
Okay, i IDEA syntes ellers det er ret lækkert man kan trykke ctrl+n for atåbne en (java)fil, hvor man så kan filtrer mellem filerne ved at skrive bogstaver, der indgår i filnavnet. Det virker super godt, og er en meget hurtig måde at åbne en fil på.
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. december 2006 - 17:31 #3
Avatar billede trp79 Nybegynder
07. januar 2007 - 12:10 #4
Smider i ikke lige et svar hver, så er deler jeg pointene mellem jer.

Tak for responsen
Avatar billede arne_v Ekspert
07. januar 2007 - 15:31 #5
ok
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. januar 2007 - 20:02 #6
ok