Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 20:10 Der er 17 kommentarer

Trådløs Router

Problemet er at jeg efter at have genstartet routeren får jeg denne besked 401 Unauthorized i windows explorer. Jeg kan derimod godt tilgå routeren fra Opera browseren, men her kan jeg ikke gemme indstillinger.

Hvad er der galt
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 20:29 #1
har prøvet slim browser og en del andre kan kun få opera  til at tilgå
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 20:45 #2
Gateway Timeout
The following error occurred:
[code=GATEWAY_TIMEOUT] A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request.

--------------------------------------------------------------------------------
Please contact the administrator.

Nu fik jeg denne her besked
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 21:05 #3
(Level One WBR-3405TX model
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 21:06 #4
http://www.eksperten.dk/spm/708080 samme tråd kan bare ikke få noget ud af svarene
Avatar billede nicer Nybegynder
21. december 2006 - 21:33 #5
når du resetter en router skal du holde knappen inde, så lysene blinker derefter skal du slippe...

Ellers kunne det godt lyde som en firmware fejl du skal tage kontakt til det sted du har købt routeren, så de kan give dig besked om den er defekt eller ej
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 21:40 #6
ok, pis den er købt i bilka, der ved de ikke en skid
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 21:41 #7
det underlige er at min ovenbo godt kan tilgå den
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 21:42 #8
nu vil opera heller ikke mere
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 22:01 #9
har ressettet den 5- 6 gange stadigvæk kun opera der kan tilgå den
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 22:18 #10
ville det hjælpe at opgraderer til ie ver 7
Avatar billede axe Nybegynder
21. december 2006 - 22:49 #11
men opera kan ikke ændre i værdierne, skod router, nogen der kan anbefale d.link eller smc router
Avatar billede nicer Nybegynder
21. december 2006 - 22:57 #12
D-link = lort
SMC = kan nok godt gå
ZyXEL = Helt klart kvali... har jeg selv og har ALDRIG haft problemer :)
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
22. december 2006 - 14:24 #13
ZyXEL har jeg nu men jeg sys nu ikke for godt om dem... når der hentes med mange tråde kan den godt gå ned og skal genstartes.

jeg sys godt om linksys
Avatar billede nicer Nybegynder
22. december 2006 - 15:45 #14
så tror jeg ik helt din router er 100% optimal... min har aldrig gået lige gyldigt hvad jeg har lavet på min computer
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
22. december 2006 - 16:19 #15
well hvis jeg bruger den normalt er der heller ikke nogen problemmer. og til den normale bruger er den sikkeret også fin sådan en ZyEXL. men jeg mener nu bare linksys er beder..  og især som trådløs.
Avatar billede wowereit Nybegynder
22. december 2006 - 16:46 #16
Tror din router er defekt og hvis den er under garanti skal den jo bare skiftes.
Avatar billede wowereit Nybegynder
22. december 2006 - 17:06 #17
D-link kan ikke anbefales, LInksys har jeg også været meget tilfreds med. ZyXEL er også et godt mærke. kan du firmware opdatere den fra opera, kan det da være en meget god idé