Avatar billede qstergaard Nybegynder
20. december 2006 - 10:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

SLI-BRO (wga brigde)

Hejsa.. Jeg Er nok ikke den eneste.. men kan det passe at man ikke kan finde sli bridges til grafikkort nogen steder?..

jeg søger enten en universal som kan bruges til alle eller til asus - innod3 - andre kendte mærker også!

Har fundet dette som det eneste
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=142011
Kan dette kabel køre på asus kort fks? :=)

MvH

Martin Østergaard
Jem.dk
Holstebro
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 11:06 #1
det vil jo kræve at alle grafikkort er lavet fysisk ens, og det er de ikke.
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. december 2006 - 11:15 #2
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. december 2006 - 11:16 #3
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. december 2006 - 11:21 #4
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 11:49 #6
sjovt du ikke selv læser de link du giver, citat http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20050314182648.html :

Judging by the length of this bridge card it can only be used on those boards where there is only one expansion slots between the two PCI Express x16 slots (it is usually PCI Express x1).
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. december 2006 - 11:54 #7
øhhh ja???

Du kan sgu da stadig købe løse Brigdes til SLI brug!

"Hejsa.. Jeg Er nok ikke den eneste.. men kan det passe at man ikke kan finde sli bridges til grafikkort nogen steder?.. "

Jeg sidder selv med SLI, så kender lidt til opbygningen.
Avatar billede qstergaard Nybegynder
20. december 2006 - 11:54 #8
sjovt du ikke kommer med nogle ordenlige svar.. =)

Desuden virker du ret ligeglad.. og giver svar som din første comment..

pts går til loppehund som gjore et ok stykke arbejde
Avatar billede qstergaard Nybegynder
20. december 2006 - 11:55 #9
loppehund.. har snakket med alle vores forhandlere og de har dem ikke.. vil prøve nu og kontakte asus og høre om de er muligt at anskaffe ... synes dog det virker ret underligt man ikke har flere valgmuligheder og danske butikker ikke har sådan nogle ting hjemme :S
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. december 2006 - 11:56 #10
opretter - Kan du ikke selv finde den, så skal jeg snakke med en kammi der henter dem fra US.

Han kunne måske tage en med hjem til dig når han smutter i Feb.
Dog ville jeg ikke tøve med at bestille via nettet. Husk dog at betale via banken da du så kan trække pengene tilbage hvis der sker noget.
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. december 2006 - 11:58 #11
gstergaard > Enig, men det er jo en medfølgende ting til motherboards, men ser fint problematikken, hvis den mistet m.v
Avatar billede qstergaard Nybegynder
20. december 2006 - 12:00 #12
Jeg som forhandler vil prøve og kontakte asus og høre dem ad..

vil meget gerne vende tilbage til dig hvis jeg må :)

mv martin
Avatar billede qstergaard Nybegynder
20. december 2006 - 12:00 #13
MvH
Martin
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. december 2006 - 12:01 #14
Du siger bare til, men inden februar