Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
17. december 2006 - 17:36 Der er 6 kommentarer

Hvor kan man købe Simon Spies filmen?

Hey... Har ledt efter Simon Spies film: Simons film!, men kan ikke finde den nogen steder på nettet hvor den er til salg... hvis nogen kan finde den gi´r jeg 200 point, vil virkelig gerne se den :-)

tak
Avatar billede keysersoze Guru
17. december 2006 - 18:02 #1
som du måske allerede har læst, så bliver den vist ikke produceret mere så du skal nok være heldig hvis nogle har den på lager eller alternativt en privat der sælger via fx dba.dk

faldt dog over disse hvor der ikke umiddelbart står at den ikke kan leveres; rillen.dk - dvd-shop.dk
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. december 2006 - 18:49 #2
Avatar billede keysersoze Guru
17. december 2006 - 18:58 #3
of >> hvis du følger linket er det tydeligt at se, at filmen er udgået ;)
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. december 2006 - 19:42 #4
Hov... der var jeg vist lidt for hurtig på aftrækkeren :-D
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. december 2006 - 10:55 #5
thomsen3000>> det ser ud til at filmen ikke! kan købes/sælges mere. Prøv evt. den blå avis (det er nok din eneste mulighed)

Det nærmeste du kan komme er dvd med teaterstykket med Anders Mattesen der spiller Spies
Avatar billede keysersoze Guru
09. februar 2007 - 23:40 #6
lukketid?