Avatar billede Skoven Praktikant
17. december 2006 - 01:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ændre på udsenet i WinXp?

Hej...

Hvilket program er bedst til at ændre på udsenet i windowsxp?
WindowsBlinds, stylexp???
Og det skal selvfølgelig være et program der ikke bruger nogen egenlige resurcer (med mindre man vælger at køre transperante menuer).
Jeg kører pt. med WindowsXp x64 pro.

på forhånd tak.
Avatar billede for_pokker Nybegynder
17. december 2006 - 02:04 #1
Hej

Jeg bruger det her program, det er nice og giver Xp et nyt look.

http://www.zune.net/en-us/meetzune/software.htm
Avatar billede jacla Nybegynder
17. december 2006 - 02:21 #2
StyleXP giver mange muligheder: http://www.tgtsoft.com/prod_sxp.php

vh

Jan
Avatar billede Skoven Praktikant
17. december 2006 - 13:25 #3
er der nogen der har prøvet WindowBinds?
Avatar billede jacla Nybegynder
17. december 2006 - 15:16 #4
Nej men der er også nogle muligheder med XP's egne indstillinger
Avatar billede Skoven Praktikant
17. december 2006 - 17:12 #5
hvis du snakker om de 3 forskellige farver der standard er at vælge imellem, så er de muligheder meget begrænsede vil jeg mene - hvis det var det du hentydede til?
Avatar billede jacla Nybegynder
17. december 2006 - 17:36 #6
Det er når du højre-klikker på skrivebordet og vælgen egenskaber og ser de forskellige faneblade igennem (Men som nævnnt 17/12-2006 02:21:09 StyleXP giver mange muligheder: http://www.tgtsoft.com/prod_sxp.php)
Avatar billede Skoven Praktikant
22. december 2006 - 17:34 #7
hvad snakker du om!? du kan kun lave om på de 3 farver (eller klassisk windows) ved skrivebord-højreklik! der er ingen andre visuelle muligheder der - på nær baggrundsbilled og screensaver!
Avatar billede hyanen Nybegynder
25. december 2006 - 01:36 #8
Der er et program der hedder tune-up der er et eller andet icluderet hvor du kan downloade nogle styles der er ikke så forfærdelig mange at vælge imellem men der er nok et du synes om

Det bruger intet xtra af din computer kraft :)

du kan hente en trial version på tune-up.com hente de styles du vil have at vælge i mellem.. afinstallere tune-up igen og så kan du stadig vælge stylesne i egenskaber på baggrunden

windowsblind bruger vidst lidt af ens computer kraft ved ikke hvor meget det er.. men tilgengæld kan du få nogle sindsyg fede temaer

Håber du forstår mit tågesprog :)
Avatar billede Skoven Praktikant
25. december 2006 - 13:55 #9
yes yes... ved du om windowsblinds er lavet i en 64-bit version (hvilket det nok skal være for at virke på x64 winXp) - eller det der tune-up?
Avatar billede hyanen Nybegynder
25. december 2006 - 21:57 #10
http://www.wincustomize.com/Articles.aspx?p=1&view=1&sort=1&direction=0&search=64

vil da stærkt gå udfra det også virker til 64 bit så :)

Tune-up så også ud til at virke i 64 bit :)

http://www.start64.com/index.php?option=com_content&task=view&id=469&Itemid=73
Avatar billede Skoven Praktikant
29. december 2006 - 16:46 #11
ligger du lige et svar?
Avatar billede hyanen Nybegynder
01. januar 2007 - 14:56 #12
Svar :)