Avatar billede sporally Nybegynder
15. december 2006 - 23:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at fjerne virus

Jeg har tidligere startet et indlæg på dette forum, men nu er det røget ned på side to, og den kommer ikke op i toppen af rækken når man tilføjer en kommentar.. Er der en derude der gider se nærmere på min logfil som jeg blev opfordret til at lave? dr1 tilbød at se på min logfil. Jeg manglede en USB dongle til at kunne overføre nogle programmer til den anden comp. da jeg ikk turde slå internettet til... På forhånd tak. Ps., der er 15 point på et svar på dette indlæg, men 200 på det andet indlæg til dem der har interesse i point. Og læg et svar her hvis du ka hjælpe og gerne vil ha de 15 point med ;)

http://www.eksperten.dk/spm/748995
15. december 2006 - 23:59 #1
Jeg/vi er ikke SÅ meget på i døgndrift (selvom nogle skulle tro det!) - jo jeg/vi skal nok vende tilbage til det oprindelige spm...
16. december 2006 - 00:00 #2
Avatar billede sporally Nybegynder
22. december 2006 - 01:10 #3
Ah damn, sorry, glemte alt om denne her post.. My bad ;)