Avatar billede zmed Nybegynder
12. december 2006 - 18:47 Der er 7 kommentarer

Et par spørgsmål om min bærbar.

Hej eksperter.. Bare svar på 1 af spørgsmålene hvis i ikke kan på begge :).

1. Er der nogle firmaer i nærheden af aalborg (eller online) der larkere/spraymaler computere?.

2. Har lige fået købt Wow, som jeg vil prøve at spille lidt, men det køre ikke helt optimalt på min computer, hvad skal jeg have i for at det køre bedre? -hvad koster det? -og hvor kan jeg få det :)..

Mads
Avatar billede lzs Nybegynder
12. december 2006 - 18:49 #1
Hvis du lige skriver hvad der er i din comp nu, er det lidt nemmere at hjælpe dig med hvad den mangler :P
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. december 2006 - 18:53 #2
i en bærbar, kan man tit ofte kun tilføje ram, og skifte grafikkort hvis du er heldig.( og drev m.m..).. men en cpu, er langt mere kompliceret.
Grafikkort er ret dyrt, men en bærbar er heller ikke en spille maskine.
Men Wow kræver ikke særligt meget, så du burde ikke få problemer, med at spille spillet. Hvis den er af nyere dato.
Spraymale den, det kan man selv gøre..O)
Avatar billede loppehund Nybegynder
12. december 2006 - 19:12 #3
At skifte processor i en laptop er max nemt :D
Avatar billede zmed Nybegynder
12. december 2006 - 20:37 #4
Har en medion.. Kan ikke lige huske precist hvad modellen hedder.. Kan man gå ind i noget på computeren der viser det?.

Hvad mht. larkering??
Avatar billede loppehund Nybegynder
12. december 2006 - 20:48 #5
viser hvad?
Avatar billede stoorm Nybegynder
12. december 2006 - 21:30 #6
hey zmed det med larkeringen du kan måske være heldig du kan få en autolakere til at gøre det.

jeg bor selv lige lidt uden for aalborg og så vidt jeg husker ligger der en autolakere lige mellem bouet og vodskov du kan måske få ham til at gøre det (det er nok dyrt!!!!)

det med at få wow til at køre så vil jeg nok lige smide en ram blok i.

\\stoorm
Avatar billede zmed Nybegynder
19. december 2006 - 20:47 #7
Stoorm, har du en email adrr. eller noget på dem?

Mads