Avatar billede it-interesseret Nybegynder
11. december 2006 - 23:48 Der er 1 løsning

DB-funktion som finder og lister værdier af fundne billed-links

Hej alle

Er der ikke en, som kan lave en funktion, som gør følgende:

Finde filnavnet på et billede ved udtræk fra en debat-tråd, hvor billedets filnavn er ”indkapslet” af en værdi, som starter med ”send_binary.asp?Path=” og slutter med ”&width=”.

Altså et billede, som f.eks: ”send_binary.asp?Path=billede.jpg&width=123”.

Den skal blot liste ”billede.jpg” og der kan godt være flere billed-henvisninger i en debat, så den skal søge hele værdien (html er det faktisk) igennem efter yderligere forekomster.

Noget som nogen kan lave til mig? Enten som en indbygget db-funktion eller som noget asp eller som noget sql eller et stored object, hvis det kan lade sig gøre. Jeg er åben.
Avatar billede it-interesseret Nybegynder
12. december 2006 - 00:04 #1
Bør faktisk flyttes herover: http://www.eksperten.dk/spm/750256

Blev lige lidt klogere :)