Avatar billede mikru Nybegynder
11. december 2006 - 20:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

12GB der ikke kan defragmenteres!

Hej alle -

Jeg har netop defragmenteret min harddisk og forventede en næsten fuldstændig defragmentering som tidligere gange. Men "ud af det blå" raporterer programmet en 12GB tekstfil med stien C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Dr Watson\drwtsn32 som ikke defragmenterbar. Forsøger jeg at åbne den i fx word, hvilket selvfølgelig er en ordentlig mundfuld, svares at "der er en alvorlig diskfejl i filen drwtsn32",
Hvad er det for en fil, hvorfor er den ikke rapporteret ved tidligere defragmenteringer og hvordan h...... kan en tekstfil fylde 12GB????
Avatar billede haverslev Novice
11. december 2006 - 21:20 #1
Du har en eller anden fejl på din maskine, C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Dr Watson\drwtsn32 - er fejllogs oprettet af Dr. Watson:
http://support.microsoft.com/kb/308538

http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/drwatson_overview.mspx?mfr=true
Avatar billede mikru Nybegynder
16. december 2006 - 14:20 #2
Hej haverslev -
jeg tror gerne det er en fejl, og forstår nu også programmets funktion. Jeg kan bare ikke bruge det til noget, da det, der er registreret i logfilen ikke kan åbnes og derfor kan fejlen ikke identificeres. Vil en mulighed være at slette indholdet af filen og lade programmet registrere fejlen(e) igen for derefter forhåbentlig at stå med en mindre logfil?
Avatar billede haverslev Novice
16. december 2006 - 18:41 #3
Du kan roligt slette den og hvis der stadig er fejl, så vil den oprette en ny log
Avatar billede mikru Nybegynder
17. december 2006 - 18:02 #4
Tak for din hjælp, haverslev. Jeg synes du skal lægge et svar ellers brænder jeg inde med pointene.
Avatar billede haverslev Novice
18. december 2006 - 08:05 #5
Selv tak og god jul
Avatar billede mikru Nybegynder
18. december 2006 - 20:41 #6
I lige måde...