Avatar billede frederik_58 Nybegynder
11. december 2006 - 14:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Crashede harddisk

heey

jeg har en harddisk hvor alle mine vigtigste ting lå på og dne havde hdd køler og det hele men alligevel er den gået ned nu eller når man sætter den i computeren siger den af enheden ikke er klar og sådan kan jeg ikke helt forstå fordi kan den være crashede med en hdd køler :S ?

Ps. hvis den er crashed kan man så godt sende den ind til et spec. firma også kan de redde tingene eller er det sådan noget der koser mindst 10.000 ?
Avatar billede off-line Nybegynder
11. december 2006 - 14:48 #1
Siges der ikke andet, end at enheden ikke er klar? Prøv med et andet kabel,
eller sæt den til som slave, på en anden PC.
Der er altid risiko for, at en HD går ned, uanset køling, og uanset om HDén
er ny. Hvis Den kører, er der programmer, som kan trække data ud. Hvis den
ikke gør, ja så er dit tal nok ikke for højt.
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
14. december 2006 - 11:43 #2
hmmm den virker stadivæk ikke
prøver og sætte den til en win 98 com
Avatar billede off-line Nybegynder
21. december 2006 - 23:50 #3
Fandt du ud af noget?
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
30. december 2006 - 13:52 #4
nej den gider iik virke
uanset kabler eller windows 98
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
30. december 2006 - 18:48 #5
virkede aldrig