Avatar billede john2004 Nybegynder
09. december 2006 - 14:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Valg af fjernsyn

Hej,
Jeg skal have et nyt tv og har set på Philips 32PF5531D eller 32PF7531D. Nu er smørgsmålet, om der er nogen, som kender til dette tv - og om jeg i det hele taget skal vælge en Philips? Prismæssigt vil jeg helst ikke over 8.000,- kr.
Avatar billede john2004 Nybegynder
09. december 2006 - 14:56 #2
ja, ok, men spørgsmålet går også tildels på, om det er en philips man bør vælge?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2006 - 15:10 #3
hvis du vil have kvalitet så køb philips eller jvc de har begge nogle tv der opdaterer skærmen på samme måde som kendes fra 100hz tv dvs billedet står roligt ved lynhurtige bevægelser som fx i racer løb og fodbold

sony/samsung/alfaview/lg/prosonic glem dem billedet er for dårligt farver/kontrast mm.

dem som siger noget andet jeg har set det .

der er nok nogen der vil modsige det men det er svært og indrømme man har købt noget bras til lcd tv
Avatar billede john2004 Nybegynder
09. december 2006 - 17:16 #4
øhh ok, men har du nogen andre steder at henvise til?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2006 - 19:08 #5
tænker du på hvor man skal købe ?

online på nettet eller i butik
Avatar billede perj Nybegynder
09. december 2006 - 23:47 #6
Avatar billede john2004 Nybegynder
11. december 2006 - 09:28 #7
Hej Perj. Tak for hjælpen. Vil du ikke lige smide et svar.

John.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2006 - 18:20 #8
se nu de tv du vil kigge på live istedet for og gå efter en test

du skal gå efter og se et tv billed via alm anolog uhf antenne og så vurdere hvordan billedet er .

se desuden efter om der er efterslæb ,dette ses under fodbold og formel 1 billedet kan ikke følge med på de billige skærme .

se om skærmen kan lave perfekt sort på dvd

desuden kig på vinklen som man kan se ind på skærmen
Avatar billede perj Nybegynder
15. januar 2007 - 11:37 #9
.
Avatar billede perj Nybegynder
09. marts 2007 - 10:23 #10
Tak;-) - håber du fandt det rigtige for dig.