Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 16:37 Der er 24 kommentarer

Til admin

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min bruger ved navn \"DeMaWeb\" ?
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2001 - 16:38 #1
Hvad siger den når du prøver?
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 16:40 #2
Eksperten bliver bare helt blå !
Altså jeg kan kun se deres bagrund !
Avatar billede caroc Praktikant
22. maj 2001 - 16:41 #3
troede kun man måtte have en bruger...
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 16:42 #4
Den bliver ikke blå, men hvid! HAr lige prøvet igen !

-- caroc

Hvad mener du ?
Avatar billede repsac Nybegynder
22. maj 2001 - 16:42 #5
=>Madzen: Det er næsten dummere end politiet tillader.
Det er ulovligt at have mere end én bruger ...

ADMIN!!! - slet ham.
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2001 - 16:43 #6
OK - hop ind og slet ALLE cookies sat af eksperten.dk. :)
Avatar billede repsac Nybegynder
22. maj 2001 - 16:43 #7
=>parazite: Hmmm du har ikke gang i at hjælpe en der snyder vel ...
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2001 - 16:43 #8
Det er zq da ikke ulovligt at oprette en bruger, hvis man ikke kan logge ind med sin egen og kan få hjælp af os andre til at rette fejlen!
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 16:44 #9
-- repsac

Jeg haft demaweb, og kan ikke logge ind på den (det skete for 1 måneder siden), og har så oprettet \"madzen\" ! Er der noget galt i det ?
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2001 - 16:45 #10
Jo jeg har, for han er zq da ikke snyder! Han opretter en bruger, så han kan komme til at bruge sin oprindelige igen.

Tjek :
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=was_ricardo
og
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=ricardo

Det er også en dobbeltbruger, oprettet fordi han ikke kunne logge ind med ricardo!
Avatar billede ajh Nybegynder
22. maj 2001 - 16:45 #11
madzen er ikke helt ny
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2001 - 16:47 #12
madzen : Vær dog lige opmærksom på: Så snart demaweb virker igen, så skal du slette brugeren madzen, og må opgive de point du har tjent på den.
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 16:47 #13
-- ajh

Det er fordi jeg har brugt denne bruger i 1 måned, og er nu bliver træt af mit navn, og vil så spørge \"admin\", hvorfor jeg ikke kan logge ind! Det er derfor !
Avatar billede ajh Nybegynder
22. maj 2001 - 16:49 #14
madzen> hvad er der galt i bare at beholde eet navn hele tiden, det er jo ikke fordi det betyder noget hvad man hedder
Avatar billede repsac Nybegynder
22. maj 2001 - 16:49 #15
Hmmm nææh, for så vidt ikke, men hvorfor mailer du ikke admin i stedet?
Der kunne jo være en grund til at demaweb-brugeren blev slettet ...
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 16:49 #16
-- parazite

Jeg ved det! Jeg er ikke ude på at snyde !

Hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 16:50 #17
-- repsac

Hvad er ham mail adresse ?
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2001 - 16:51 #18
madzen : Start med at gå i c:\\windows\\temporary internet files og slet alle cookies modtaget fra eksperten.dk. Prøv så igen.
Avatar billede repsac Nybegynder
22. maj 2001 - 16:52 #19
info@eksperten.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2001 - 16:53 #20
Woopz... http://www.eksperten.dk/spm/69122 siger du er slettet. Derfor!

Men faktisk lyder det som en fejl, som en af mine venner havde, og som vi løste på ovennævnte måde.
Avatar billede repsac Nybegynder
22. maj 2001 - 16:53 #21
Det er nok i overkanten at tage ekspertens problemer i egen hånd ... kontakt først admin. ...
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 17:00 #22
-- Parazite

Jeg har ikke noget med nokiaweb af gøre! Og jeg svarede bare på hans spm! Hvorfor skal min bruger så slettes ? Er det ikke retfærdigt ! Det er jo, ikke min skyld at nokiaweb, giver alle sine point til mig !!
Avatar billede parazite Nybegynder
22. maj 2001 - 17:02 #23
Du ER blevet slettet. Nu må du så sende en mail til admins. info@eksperten.dk, som repsac siger. :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
31. juli 2001 - 20:00 #24
Demaweb er slettet !