Avatar billede thanewshit Nybegynder
07. december 2006 - 09:49 Der er 1 løsning

Kommunikation mellem enheder

Hej, jeg vil gerne have en GPS og en anden enhed til at kummunikere så enheden modtager GPS'ens data kørselslængde og tid, det er til en skoleopgave.

Jeg er ikke den store ekspert på området så jeg har et par spørgsmål:

1. Findes der et sprog der miliggør at enheden kan kommunikere med alle GPS'er, ikke bare et bestemt mærke?

2. Hvis ja, kunne det så være muligt at få en smule uddybbelse?

Jeres hjælp vil være guld værd, på forhånd tak :)
Avatar billede nick038 Nybegynder
04. januar 2007 - 18:17 #1
Hej
En PDA med Bluetooth og en GPS modtager med Bluetooth vil kunne tale sammen
Nick