Avatar billede agerled Nybegynder
05. december 2006 - 17:02 Der er 1 løsning

sætte culture i global.asax

sætte Culture  30 point fra agerled

X Hej

Jeg prøver i min global.asax at sætte culture og UICulture

Jeg tester det på en label jeg har på min Masterpage. Det ser ud til at virke første gang siden load, men efter jeg har trykket på et hvilket osm helst link så går Culture tilbage til Default.....?? nogen som kan hjælpe??

Sub Application_Start(ByVal sender As Object, ByVal e As EventArgs)
        ' Code that runs on application startup

        Dim selectedLanguage As String = "da-DK"
        Thread.CurrentThread.CurrentCulture = CultureInfo.CreateSpecificCulture(selectedLanguage)
        Thread.CurrentThread.CurrentUICulture = New CultureInfo(selectedLanguage)

    End Sub
Avatar billede agerled Nybegynder
05. december 2006 - 20:28 #1
fik selv løst det:

Koden skulle være under Application_BeginRequest istedet.