Avatar billede polle987 Nybegynder
03. december 2006 - 21:23 Der er 1 løsning

Hijackthis log

Hejsa, gider i kigge denne log fil igennem?? Der kommer sådan nogle små pop up vinduer, hvor der står tjeneste messenger, hvor der står der er en masse filer som skader computeren, og jeg skal gå ind på www.pcregistryfix.com..

Hjælp mig.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:21:17, on 03-12-2006
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
F:\WINDOWS\System32\smss.exe
F:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
F:\WINDOWS\system32\services.exe
F:\WINDOWS\system32\lsass.exe
F:\WINDOWS\system32\svchost.exe
F:\WINDOWS\System32\svchost.exe
F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
F:\WINDOWS\Explorer.EXE
F:\Programmer\Atheros\ACU.exe
F:\Programmer\Arcade\PCMService.exe
F:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
F:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
F:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
F:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
F:\WINDOWS\System32\acs.exe
F:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
F:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
F:\Documents and Settings\Steffen Andersen\Skrivebord\HijackThis.exe
F:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {1E8A6170-7264-4D0F-BEAE-D42A53123C75} - F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\NppBho.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - F:\Programmer\Java\jre1.5.0_09\bin\ssv.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - F:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton-værktøjslinjen - {90222687-F593-4738-B738-FBEE9C7B26DF} - F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\UIBHO.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ACU] F:\Programmer\Atheros\ACU.exe -nogui
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "F:\Programmer\Arcade\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] F:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] F:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "F:\Programmer\Norton Internet Security\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "F:\Programmer\Java\jre1.5.0_09\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [PC Tilecomnu] Tilecomnu.com
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "F:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - F:\Programmer\Java\jre1.5.0_09\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - F:\Programmer\Java\jre1.5.0_09\bin\ssv.dll
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - F:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: Atheros Configuration Service (ACS) - Unknown owner - F:\WINDOWS\System32\acs.exe
O23 - Service: Notebook Manager Service (anbmService) - Unknown owner - C:\Acer\eManager\anbmServ.exe (file missing)
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - F:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: Symantec IS – Godkendelse af adgangskoder (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - F:\Programmer\Norton Internet Security\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - F:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - F:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
Avatar billede polle987 Nybegynder
25. marts 2011 - 07:44 #1
.