Avatar billede radiohead Nybegynder
30. november 2006 - 16:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

robots.txt - hurtig én

Ville bare lige høre

Er der forskel på:
_______________
User-agent: *
    Disallow: /admin/
________________

Og

_______________
User-agent: *
    Disallow: /admin
________________

Spørgsmålet er, om der er forskel på om man aflsutter med / (skråsytreg) eller ej

Betyder det om man også vil have undermapper disallowed eller ej?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. november 2006 - 19:58 #1
Mig bekendt ikke, på http://www.google.com/webmasters kan du, hvis du har valideret at du er web masteren teste om din robots.txt er korrekt, så kan du jo bare prøve dig frem
Avatar billede radiohead Nybegynder
30. november 2006 - 21:20 #2
Så uanset hvad man skriver, så disallower den også undermapper?