Avatar billede jonasjuel Nybegynder
30. november 2006 - 10:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Åbne billeder i nyhedsmails

Hvordan undgår jeg, at modtagerne af mine nyhedsmails skal " klik her for at hente billeder " når jeg sender nyhedsmails ud.

Jeg ønsker at grafikken skal være synlig med det samme ?
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 10:10 #1
Så skal du embedde billederne i mailen. Ved ikke hvordan dit system kører.. om det er webbased eller hvordan.
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 10:11 #2
Du skal være opmærksom på at hvis du embedder billederne kommer mailen til at fylde en del mere!
Avatar billede jonasjuel Nybegynder
30. november 2006 - 10:13 #3
det er webbased system..

hvordan embedde jeg billederne i mailen..?
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 10:22 #4
Er det et system du selv har sat op på din webserver? Og i så fald ;) Hvilket serverside sprog bruger du PHP, ASP etc etc ?
Avatar billede jonasjuel Nybegynder
30. november 2006 - 10:27 #5
serverside sprog er PHP..  men jeg har sådan en editor jeg kan lave nyhedsbrev i ?
Avatar billede jonasjuel Nybegynder
30. november 2006 - 10:28 #6
jeg har ikke selv sat systemet op.. det er med i hjemmeside løsningen
Avatar billede olebole Juniormester
30. november 2006 - 11:01 #7
<ole>

Du er som sagt nødt til at embedde billederne i mail'en, men så skal du altså sende et formodentlig pænt antal kb ekstra til hver modtager.
Du har heldigvis ingen mulighed for at tvinge dine brugeres mail-klienter til selv at hente billederne på din server  =)

Hvis du ikke selv skriver PHP, skal du nok have en til at lave omskrive dit mail-system for dig

/mvh
</bole>
Avatar billede jonasjuel Nybegynder
30. november 2006 - 11:04 #8
hej Ole

okey, men hvad skal der rettes i mail-systemet..?
Avatar billede olebole Juniormester
30. november 2006 - 11:46 #9
Det kan jeg ikke have nogen begavet anelse om, da jeg jo ikke kender dit system  :)
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 11:58 #10
Som oB siger, hvis du ikke har adgang til sourcecoden på nyhedssystemet så er der ikke noget du selv kan gøre ved det. Det skal programmeres ind løsningen at billeder skal embeddes. Kontakt leverandøren for din hjemmeside løsning og hør om dine muligheder. Hvis de skal udvide deres system, kommer det højst tænkeligt til at koste dig penge!

Og ellers må du leve med det, det gør andre nyheds-undsendere også! Nu ved ikke om du betaler for din trafik, men hvis du gør må du tænke på den mer udgift der vil komme. Med nuværende løsning får du kun trafikken hvis modtageren virkelig ønsker at se billederne!