Avatar billede jps6kb Novice
29. november 2006 - 15:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SE 990i BT serial port

Hej,

Jeg prøver at få min fars nye shiny shiny mobil, til at fungere med enten FMA eller My Phone Explorer. Men den kan ikke findes? Jeg har oprettet en serial port på den, og mit BT ikon er også grønt. Men den findes ikke.

Der er heller ikke noget der præcist hedder Bluetooth i telefonen.. Det hedder PAN Ad-Hoc.. men går da ud fra det er det samme.

Jeg har forsøgt med min egen SE telefon, og der er fint hul igennem.

Nogen der ved hvordan jeg grejer den 990i? ;)
Avatar billede jps6kb Novice
02. december 2006 - 21:12 #1
No one?
Avatar billede jps6kb Novice
07. december 2006 - 09:27 #2
Luk
Avatar billede dennisbj Nybegynder
18. december 2006 - 11:26 #3
hmm rolig vent til os nørder læser dit indlæg,, fik du fix'et det siden de har lukket det ?...
Avatar billede jps6kb Novice
19. december 2006 - 20:55 #4
Nope, det har jeg ikke.. har du en løsning på det da? Så vil jeg godt lave et nyt spm. af ren nysgerrighed.

Men min far valgte at, det da bare kunne være lige meget så. :p Men hvad siger du til det så? :p