Avatar billede farhang Nybegynder
29. november 2006 - 15:38 Der er 3 kommentarer

PHP warning

Hvad betyder nedenstående:

Warning: Unknown(): Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively. in Unknown on line 0
Avatar billede phliplip Nybegynder
29. november 2006 - 15:45 #1
Dobbelt postering?

At du har stykket noget kode sammen som muligvis er afhængig af en side-effekt i sessions der ikke længere er "understøttet"

Hvis vi skal hjælpe dig videre, skal vi bruge noget kode (Det der får scriptet til at fejle) og hvad din nuværende PHP version er.
Avatar billede farhang Nybegynder
01. december 2006 - 10:34 #2
Har du en e-mail jeg kan sende koden til? Min mail er farhang@email
Avatar billede farhang Nybegynder
01. december 2006 - 10:35 #3
farhang@email.dk