Avatar billede ole-rahbek Nybegynder
29. november 2006 - 07:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekstern harddisk

Jeg skal købe mig en ekstern harddisk til at supplere min laptop. Kan nogen give mig et tip til hvad jeg skal kigge efter - tekniske specifikationer mm.?
Jeg skal bruge 3-400 GB.
MVH Ole Rahbek, Århus.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2006 - 07:31 #1
1. skal den fungerer uden ekstern strøm, skal det være en harddisk beregnet til bærbare, som kan nøjes med strøm fra din usb.

2. gør det ikke noget at den skal tilsluttes lysnettet, kan du kikke i aldi-avisen for denne uge.  320 gb til 999 kr  mener jeg der står.
Avatar billede ole-rahbek Nybegynder
29. november 2006 - 07:38 #2
Tak for svar. Jeg tænkte mere på hvor stor en forskel det gør om den har fx 8 eller 16 MB buffer?
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2006 - 08:17 #3
Det kommer jo an på hvor store dine krav er,  personligt ville jeg være fint tilfreds med en 8 mb cache,  men igen, betyder penge ikke det store, ville jeg selvfølgelig vælge den dyreste  ;O)
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. november 2006 - 08:29 #4
Der er ingen mærkbar forskel på 8 og 16Mb cache.
Avatar billede ole-rahbek Nybegynder
29. november 2006 - 15:35 #5
okay tak. :)
Avatar billede ole-rahbek Nybegynder
05. januar 2007 - 14:46 #6
.