Avatar billede mobius6 Juniormester
29. november 2006 - 06:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Crop-tool til video formater

Hej
Jeg har en r¿kke videoer
(flashfilm som er screen-captured med camtasia 1.0.1)
Jeg vil gerne "croppe"/besk¿re/trimme disse videoer (uden at ¿ndre andre parametre (kvalitet, lyd, mv. da disse er helt ok som de er nu.)

hvordan g¸res det nemmest/bedst/hurtigst
(hvilket program kan anbefales)
video formater er .Avi, .Mpeg og evt .mov (sidste ikke n¸dvendigt)

?
Avatar billede mobius6 Juniormester
29. november 2006 - 07:18 #1
btw: crop tool i camtasia virker ikke med audio)
Avatar billede dengalespuler Nybegynder
29. november 2006 - 09:09 #2
jeg ville helt klart bruge http://www.tmpgenc.net/en/e_main.html det er et dejligt video værktøj der kan det meste. Bruger det selv til avi og mpeg
Avatar billede mobius6 Juniormester
29. november 2006 - 14:56 #3
kan se de skriver "picture crop" men kan ikke umidelbart e at den kan "video Crop" OG aller vigtigst; bibeholde audio ved re-sampling

ved du om den kan?
Avatar billede trav4u2 Novice
29. november 2006 - 23:25 #4
Prøv evt. dr.divx. Der kan du ændre på alle margen uden at berøre lyden
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. december 2006 - 19:49 #5
nå det er vist ikke sådan ligetil at croppe OG få audion med på ordentlig vis.
Jeg kigger videre...