Avatar billede misterbee Nybegynder
24. november 2006 - 09:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vægmonteret pc

I stedet for at have et TV i køkkenet, vil jeg hellere have en "PC" hængende. Jeg har søgt allevegne, men det der kommer nærmest er at købe en Windows Tablet PC - men den er jo optimeret til at være bærbar, have lille skærm, batterilevetid etc - er der ikke nogen som har set noget bedre?

PS: Jeg har ikke plads til den oplagte løsning - en PC som er gemt i et skab eller lignende...
Avatar billede kabbak Professor
24. november 2006 - 09:20 #1
Avatar billede jps6kb Novice
24. november 2006 - 09:23 #2
Køb et mediacenter og hæng den op på væggen og så en fladskærm ovenover :p
Avatar billede c-holst Novice
24. november 2006 - 10:42 #3
eller lav noget selv, som passer ind skjult lige der hvor du vil have det. Der kræves ikke mange dele, alt efter behov, for at have en fungerende pc, bygget ind hvor du ønsker det, uden at optage megen plads.

strømforsyning kan sikkert finde en lille en
bundkort micro atx med grafik, lyd net og hvad man ellers kan få nu om dage
en harddisk, en lille til en bærbar fylder ikke meget
en velvalgt cpu så kølingen kan minimeres og blæserne skrues godt ned
diverse kabler
et usb tvkort

Det kunne så altsammen monteres på en plade eller enkeltvis lige hvor du vil. i en skuffe, bagerst i et skab

tænd slukkontakten kan også styres med anden kontakt placeret hvor du vil

mere skal der ikke til. alternativ løsning, men også virkelig sjov at lege med for den sande nørd
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:30 #4
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.

Jeg lægger hermed et svar, som du kan acceptere så fremt du mener jeg har været til nogen hjælp:-)
Avatar billede misterbee Nybegynder
14. februar 2007 - 17:43 #5
Hej c-holst. Af en eller anden grund har jeg ikke fået mails om at der var kommet svar 24/11. Jeg har lige sat et fjernsyn op, fruen var ikke interesseret i at se på en tabletpc.
Kabbak er velkommen til at lægge et svar for points, han er tættest på en løsning - selv om der ikke står priser - det ser dyrt ud.
Avatar billede kabbak Professor
14. februar 2007 - 17:58 #6
et svar ;-))