Avatar billede jmarkling Nybegynder
23. november 2006 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Messenger hænger

Hej

Er der nogen bud på hvorfor messenger hænger så den næsten er uanvendeligt, man kan ikke engang komme til at logge ind, det tager ca. 1 minut for den at opfange et bogstav.

Har prøvet både med ver 7 og live messenger på samme pc, begge har samme problem. Har reinstalleret msn flere gange, updateret NET framework osv. Nogle ideer til fejlkilde?

Problemet opstod faktisk efter der blev installeret Adobe Reader, så begyndte explorer at fejle og beklage sig over sammenspillet med adobe samt noget google toolbar... det løste sig dog hurtigt med en nyere version af explorer.
Avatar billede lassefos Nybegynder
23. november 2006 - 12:56 #1
prøv at trykke ctrl+alt+delete... og så under processer højreklikker du på msn og vælger prioritet "høj"... jeg havde samme problem en gang og det hjalp... men msn er rimelig ustabilt generelt, så det kan sagtens være noget andet
Avatar billede jmarkling Nybegynder
29. november 2006 - 12:51 #2
Undskyld ventetiden får mulighed for at teste det i morgen.
Avatar billede jmarkling Nybegynder
12. april 2007 - 14:02 #3
Kom aldrig til at virke har reinstalleteret hele com
Avatar billede jmarkling Nybegynder
12. april 2007 - 14:02 #4
lukker