Avatar billede dmg Nybegynder
23. november 2006 - 05:27 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Vedr keywords

Hej Experts,

Jeg er ved at lave keywords til min hjemmeside som er ret stor efterhånden og hver side, vil ha forskellige meta tag. Jeg har hørt et eller andet sted at hvis jeg gentager mine keywords, som bliver man bannet fra google f.eks?

Sådan ser det ud:  Tahitian Pearl, Freshwater Pearl, Akoya Pearl, South Sea Pearl, South Sea White Pearl, South Sea Pearl osv.

Jeg gentager ordet Pearl hele tiden, kan jeg blive smidt ud af søgemaskinen eller hvordan virker det?

Tak for hjælpen ;-)
Avatar billede madx Nybegynder
23. november 2006 - 06:59 #1
Det bliver nok ikke smidt ud, men måske sendt lidt til tælling med lidt lavere placeringer - lidt afhængigt af hvordan hvor indhold af den type ses.

Det er et plus med god meta descriptions aht. brugerne. Bevidstløse gentagelser, fremmer dog ikke formidlingen, så du bliver måske ikke sendt længere ned i placeringer, men hvis ikke du ser interessant ud for brugeren, klikkes der ikke på dig.

Mht. de mange typer "pearls", så bør de enkelte typer fremgå af hver sin side. Så anvender du samme intro på en lang række sider, hvor indholdet egl. er forskelligt så er det ikke et plus.

Du skal bygge indhold for brugere, som søgemaskiner kan læse. Det er hovedreglen. Så prøv at se dine sider med brugernes øjne og se om det spiller. Gør det ikke det - så er det en ommer
Avatar billede nva Praktikant
23. november 2006 - 07:58 #2
Måske kan du bruge noget herfra http://home6.inet.tele.dk/anton/visibility.htm
Avatar billede dmg Nybegynder
23. november 2006 - 08:08 #3
arhhaa... Det hjalp rigtig meget ;) Så hvis jeg nu går ind på http://labs.google.com/suggest og skriver jewelry er det et ret godt keyword, men hvis jeg ikke har noget indhold på min side med jewelry, så virker det ikke... Er det på den måde jeg skal forstå det. Har du en email adresse, så vil jeg meget gerne sende dig siden jeg arbejder på så du kan se hvad jeg mener? Jeg gi'r dig et par points ;)
Avatar billede nva Praktikant
23. november 2006 - 08:35 #4
dmg -> Hvem skriver du til?
Avatar billede nva Praktikant
23. november 2006 - 08:39 #5
Avatar billede goose Nybegynder
23. november 2006 - 08:56 #6
Ja, du har forstået det korrekt.

Det væsentligste på hver enkelt af dine sider er din titel, dit indhold og dine H-tags.

Det du så skal huske på er, at din titel og din tekst skal hænge sammen, det hjælper ikke at skrive pærer i titlen hvis din tekst handler om bananer.

Meta keyword er stort set ligegyldige og meta description er typisk den der bruges til at beskrive siden i en søgning på Google - ikke altid, men typisk.

/Goose
Avatar billede dmg Nybegynder
23. november 2006 - 08:56 #7
Hej nva, jeg skrev til madx, havde ikke set du havde skrevet første gang.
Jeg har prøvet det link du sendte og får denne besked:  Sorry, the maximum page size for free users is currently 40k. Please consider joining the Ranks Friends program if you would like to enjoy less restrictions on the ranks.nl tools.

Læser stadig på det andet link du sendte, det er meget interresant. Jeg ville gerne vise jer siden, men har ikke lyst til at skrive linket her.
Avatar billede dmg Nybegynder
23. november 2006 - 09:30 #8
Arhaaa, det er virkelig noget jeg kan bruge til noget det her. Tusind tak skal i ha :-)
NVA kan du ikke også lige smide et svar, skal jeg nok give lidt ekstra points, til jer alle sammen.
Total kanon, med alt="" tags på billederne, troede ikke det var muligt for søgemaskinerne at søge billeder, men selvfølgelig med alt tag... Det er jo helt genialt.
Tak for hjælpen drenge, hvis i ellers har et par ekstra guldkorn må i meget gerne smide dem, men tror jeg har hvad jeg har brug for ;-)
Avatar billede nva Praktikant
23. november 2006 - 11:21 #9
svar :)
Avatar billede dmg Nybegynder
23. november 2006 - 11:54 #10
Jeg har virkelig lært noget her, tusind tak!
Okay... 20 til hver. Mahalo drenge, Ha en go dag. Nu vil jeg smutte i seng. 11 timer bagud på Hawaii :-)
Aloha