Avatar billede lasserks Nybegynder
22. november 2006 - 16:46 Der er 1 løsning

Champions League og Viasat problemer

Hej eksperter...

Jeg har et stort problem med at se Champions League live på nettet. Jeg har betalt for alle gruppekampene og har indtil i går kunnet se dem uden problemer, men pludselig får jeg denne besked når jeg logger på og prøver at starte streamen:
----------------------------
Sorry, there is some unexpected error has occured on your computer!!

Cookies are lost on your system, please refresh the page pressing F5.
----------------------------

Jeg har forsøgt at få Viasat til at ordne det, men for det første tager det mindst et kvarter at komme igennem til dem, og for det andet kan de overhovedet ikke finde hovede og hale i noget som helst. De som sidder derinde er virkelig inkompetente!!!

Jeg har prøvet igen og igen at få det til at virke. Jeg har slettet temporary internet files, cookies, genstartet browser, genstartet pc osv. Intet fungerer.
Men sjovt nok kan jeg få det til at virke hos en ven... Jeg fatter ikke en brik.

Der er en test som man skal igennem før man lukkes ind til selve afspilleren af kampene, og den har jeg overhovedet ingen problemer med at klare. Så jeg er helt ude og skide grønne grise over dette. Jeg missede FCK i går (ikke at det gør noget), men i dag skal jeg da se Chelsea - Bremen!!!

Jeg håber der sidder nogle kloge hoveder med nogle gode svar derude blandt eksperterne... Hjælp mig hurtigst muligt!!!

Mange hilsner

Lasse
Avatar billede lasserks Nybegynder
17. april 2007 - 21:28 #1
Lukker spørgsmålet